I Am A Cool Man!f
Disclaimer



Diary About Links

Hye Peeps.My name is dekwan.Welcome too my new world.Imma sour 16.Living somewhere in you heart.No harsh world word please.Thank You.

Stalker.


Credits.


This blue grey templates made by Ainabillah Shafie. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Thanks to Rinaa for the cursor freebies. I am proud to use Colour Choose to

Powered by Blogger.com.




Erti kawan ♥

Assalamualaikum, korang nak tahu tak ? kan post sebelum ni saya sedih kan dekat dorm. nak tahu apa jadi kat saya ? hahaha. saya nangis dengan teruk. okay saya tahu saya over. hahah. lepas tu kannn , ada membe baik dorm saya, dye tetibe dekat ngan saye tengok muke. then dye cakap " laa kau nangis ke dekwan ?" saya pon diam lahhh . Pastu dye pon blaa .
Lepas tu kannn , saya muntah ambil baldi dan muntah . muahaha . serious tak tipu. tipu dosa mati seksa tauuu xD hihi. membe dorm semua tengok. then diorang kerumun saya. diorang tanya saya " dekwann , nape ni ? ce share masalah kau kat kiteorang." terharu pulak saya. Then saya share lah sambil mengalirkan air mata x'D hihi. lepas tu kannn , JENG JENG JENG , hujan datang tetibe . dengan lebat pulak tu :) dorm saya bocor. kalau hujan air masuk dalam dorm. kiteorang pon redha la keluar bawak tilam tidur at bilik ampayan. muehehe. Then saya cakap kat diorang saya tak boleh tidur. lepas tu kan diorang dtg dekat saya tepuk2 lah pastu sorang membe bek ni peluk sambil baring. BUKAN GAY OKAY! Dye macam nak tidur kan saya . Last terlena. hahahha. sangat terharu dapat membe dorm macam tu. diorang caring sangat <3 thanks tau korang :) - ALI 4