I Am A Cool Man!f
Disclaimer



Diary About Links

Hye Peeps.My name is dekwan.Welcome too my new world.Imma sour 16.Living somewhere in you heart.No harsh world word please.Thank You.

Stalker.


Credits.


This blue grey templates made by Ainabillah Shafie. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Thanks to Rinaa for the cursor freebies. I am proud to use Colour Choose to

Powered by Blogger.com.




First love saya :/ ♥

assalamualaikum, Sory tak dapat letak gambar awak . blog ni apa kena tah -,- hmmm , abaikan.

Nor amira aimi, awak baik sangat, awak comel cantik ayu semua lahh. saya tak kesah lah korang nak cakap dia jahat ka sombong ka apa2 lah. dye puteri bagiku<3
Post ni bukan untuk orang lain, hanya untuk awak sayangg :') orang lain dimakruhkan baca :D untuk amira aimi wajib okay ? hee. saya sayang awak lah. saye tahu saya melampau ;')
kucing ? princess ? sayang ?
ILOVEYOU :3

Setiap kesalahan yang saya lakukan, saye amat menyesali, ape yang saye mampu buat hanya pujuk dan berdoa. hari2 saya doa agar dye milikku tapi hasilnya hmmm, mungkin saya tak dapat COUPLE dengan dia sekarang. mungkin dia tu bini saya suatu hari nanti.
Pasal teddy bear tadi and pasal fone, awak guna je ea . saya tak kesah . lepas ni kalau kita tak contact disebabkan awak dah ada bf . saya redha . tapi please jangan lupakan saya :"( saya merayu . text lah saya jika rindu :/ saya sanggup tunggu awak sehingga awak terima saya dengan seadanya.







SAYA SAYANG AWAK SORANG