I Am A Cool Man!f
Disclaimer



Diary About Links

Hye Peeps.My name is dekwan.Welcome too my new world.Imma sour 16.Living somewhere in you heart.No harsh world word please.Thank You.

Stalker.


Credits.


This blue grey templates made by Ainabillah Shafie. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Thanks to Rinaa for the cursor freebies. I am proud to use Colour Choose to

Powered by Blogger.com.




Herhhh! geram.

assalamualaikum, nak tahu something tak ? kitew geram sangat!! ending kiteorang hari ni macam CIBAI ! nak tahu kenapa ? meyh saya story :3

Tadi, kiteorang skype . then dia kata dia nak tidur ngantuk. saya cakaplah go on. text kejap kata dia . okay lah text je lah . dia pon ofl . saya tanya . dah tutup lampu ke ? dye cakap dah. then saya tanya , nak tidur kee ? dye pon kata yee . then saya reply nak call jap. tunggu punya tunggu dia tak reply. saya fikir apesal pulak ni. bukan aku reply lambat pon. call lah dia , banyak kali pulak tu . tak angkat angkat . geram gila wehhh !! Saya punyalah happy, excited, semangat nak nyanyikan lagu KU INGIN KAMU AND CARTA HATI tapi malangnya -.- sape tak geram kan . herhh! sabo je lah dekwan. nasib baik sayang. okay sekarang dia tengah tidur nyenyak. tidur lah puas2 ye . tidur boleh banyak kali. nanti kalau saya dah tak da suara saya hanya ada pada saya. kmerepek. Esok nak balik dah. take care amira aimi . jangan gatal2 nanti saya jealous. okay tidur elok2 my SWEET HEART. nah this for you. walaupun tak dapat nyanyi . hanya lirikku tabur :'/

Demi semua yang aku jalani bersamamu
Ku ingin kau jadi milikku
Ku ingin kau disampingku

Tanpa dirimu ku
Hanya manusia tanpa cinta
Dan hanya dirimu yang bisa
Membawa surga dalam hatiku

Ku ingin engkau menjadi milikku
Aku akan mencintaimu
Menjagamu selama hidupku
Dan aku kan berjanji
Hanya kaulah yang kusayangi
Ku akan setia disini
Menemani...

Sentuhanmu
Bagaikan tangan sang dewi cinta
Yang berhiaskan bunga asmara
Dan membuatku tak kuasa

Ku ingin engkau menjadi milikku
Aku akan mencintaimu
Menjagamu selama hidupku
Dan aku kan berjanji
Hanya kaulah yang kusayangi
Ku akan setia disini
Menemani...

Di setiap alir darahku
Tersimpan di hati kecilku
Bahwa dirimu terindah untukku

Ku ingin engkau menjadi milikku
Aku akan mencintaimu
Menjagamu selama hidupku
Dan aku kan berjanji
Hanya kaulah yang kusayangi
Ku akan setia disini
Menemani...

Selama ku masih bisa bertahan
Selama ku masih bisa bernafas
Selama Tuhan masih mengizinkan
Ku ingin selalu menjagamu

Selama ku masih bisa bertahan
Selama ku masih bisa bernafas