I Am A Cool Man!f
Disclaimer



Diary About Links

Hye Peeps.My name is dekwan.Welcome too my new world.Imma sour 16.Living somewhere in you heart.No harsh world word please.Thank You.

Stalker.


Credits.


This blue grey templates made by Ainabillah Shafie. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Thanks to Rinaa for the cursor freebies. I am proud to use Colour Choose to

Powered by Blogger.com.




hmmm :'/

I know a lot of one to you I close my sinful you are. I regret . Hmmmm , i know you it's difficult to make that decision . Now , aku tahu kau dah buntu . Aku try undur diri demi kebahagian kau . Tapi undur diri tu susah tau sayang . Aku mintak maaf buat kau moody malam tadi. Aku just frust bila tengok kau nak apit .Sumpah taknak pisah dengan kau . Think positive , please fikir elok2 jangan buat keputusan terburu buru :(

I only have you just you sayang ;(

Maybe awak taktahu lagi sebesar mana cinta saya dekat awak . Dimata awak saya ni jahat ada je tak kena pasal saya . Saya bahagia bila awak disisi saya . I want you to know i dare to die for this love . Now you don't believe me like before this aite ? Ok takpe , saya akan percaya kan awak balik . Saya tahu semua ni salah saya . Yeaaaaaaaaaaaaaaaaah dah lama saya perasan yang awak dah berubah tapi saya taktahu lah dibelakang saya awak still macam dulu ke apa . Awak taktahu perasaan saya macam mana :3
It's so hard sayaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang :(
Sumpah saya sayang awak seorang je :(