I Am A Cool Man!f
Disclaimer



Diary About Links

Hye Peeps.My name is dekwan.Welcome too my new world.Imma sour 16.Living somewhere in you heart.No harsh world word please.Thank You.

Stalker.


Credits.


This blue grey templates made by Ainabillah Shafie. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Thanks to Rinaa for the cursor freebies. I am proud to use Colour Choose to

Powered by Blogger.com.




I'm alone :'/

Assalamualaikum, dah 3 hari saya sunyi tanpa teman hidup :'( sangat lah seksa korang tahu ? hmmm , asal tengok fone rasa nak nangis :'( critical kann ? hmmm , who care about me now ? tak ade dahh . dulu ye lah . someone tu hari2 dia care pasal saya . hari2 dia manja sama saya . sekarang tak ada dahh . k saya redha ;/ tapi saya rindukan dia :'( dia tengah bahagia sekarang . alhamdulillah! Saya akan doakan awak lebih bahagia dari sebelum ni tau. jangan ashik gaduh . bf awak tu garang . SETIAP DOAKU ADA NAMAMU
Now apa perlu aku buat ? hmmmm , aku buntu ya allah. berikanlah aku petunjuk dan hidayah ya allah :'/ aku betul2 rindukan diaaaa . aku tidak pernah lupakan dia walaupun aku tengah happy ya allah . adakah patut aku melupakan dia ya allah ? aku rasa tak bolehhh . kerana aku betul2 sygkan diaaa .
Hmmm , sekarang cuti. tak tahu nak buat ape . teman hidup pon tak de . hmmmmmmmm , aku rasa tak berguna . MY LIFE IS NOTHIND WITHOUT YOU !!


I REALLY REALLY REALLY MISS HER....