I Am A Cool Man!f
Disclaimer



Diary About Links

Hye Peeps.My name is dekwan.Welcome too my new world.Imma sour 16.Living somewhere in you heart.No harsh world word please.Thank You.

Stalker.


Credits.


This blue grey templates made by Ainabillah Shafie. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Thanks to Rinaa for the cursor freebies. I am proud to use Colour Choose to

Powered by Blogger.com.




Kenangan lalu :D ♥

Okay assalamualaikum, Firstly saya geram!! Nak tahu kenapa ? GAMBAR TAK BOLEH TARUK!! Sory sayang, tak boleh letak pic kitaa :') Okay back to the root :D

Haii , jam menunjukkan tepat pukul 1:30 AM. Saya ingin menceritakan tentang Permulaan antara saya dan Amira Aimi. cewahhh macam jawab BM pulaa . padahal karangan failed -,- hee. okay kite orang first kenal dekat FACEBOOK. tak silap saya masa tu pukul 11 sengah. Tak silap lahh kan. masa tu bulan 12 tahun lepas. Saya mulakan chat. saya taip ":3" dia gelaklah bukan main lagi . hahah . then dia cakap dia bosan. ada pakwa macam tak ada pakwa. Then dia cakap kredit banyak tapi tak tahu nak buat apa. Saya pon berkata. Call saya , meh saya nyanyikan lagu untuk awak. Auww so sweet <3 then dia call . Saya pon nyanyi lah . nak tahu lagu apa ? NAJWA LATIF - CARTA HATI. cewahhhh . memang first time suara saya sedap time tu xD k perasan. hahah. Lepas tu kann ? nak tahu tak ape jadi ? Tiba-tiba, cewahh dramatic sungguh -.- tiba-tiba dye padam call tu . nak tahu sebab ape ? dye chat saya. Dye cakap "KREDIT HABIS :/ SORRY" hahaha saya balas dengan megahnya :D hee . then saya call dia balik guna fone rumah. hee. Dye cakap suara saya sedap. okay terharu sangat! haha. lepastu dye cakap "thanks nyanyikan tok myra :D" heee. Then dia kata dia nak tidur . go on lah. Saya pon ucap lah "good nite, take care, tamo bosan2 lain kali :3, kalau nak dengar saya nyanyi lagi call lah saya. tak pun text saya. saya akan call awak :D tamat lah malam tu :)

Hari demi hari text demi text . hee . kami semakin rapat. semakin sayang menyayangi (eh2 sebelum tu , baru beberape saat yang lepas saya call dye nak tahu saya tanya apa ? saya tanya dia macam mana nak eja menyayangi ? hahaha . dia pon kasi lah tahu. Ksambung.) Hari2 kiteorang text dan hari2 jugak lah kiteorang gayut. heee . JANGAN JELLY KORANG :)

Itu lah yang kiteorang buat hari2 text atau call. kiteorang pon saling mengenali. Orang2 tersayang dia saya tahu dan Orang yang saya sayang dia tahu xD time tu senang susah kami kongsi bersama. walaupon hanya luka sikit kami saling kongsi mengkongsi. hee. Kalau kiteorang tak text sehari tak sah sebab Kiteorang saling rindu menrindui. hee . okay kiteorang hanya menggunakan fone :D belum habis lagi :3 sabar ye korang.

Okay persahabatan kami UPGRADE naik satu tahap lagi. nak tahu tahap ape ? kami berjumpa bertentang mata xD hihih. Kite orang first meet kan . nak tahu kat mane ? haha. Kedai Ananda dekat depan bus tent. hee . tu pon kami tak rancang :) hee . Saya text dia. dekat mana tu . dye cakap Otw nak naik bus . hee . dan2 lah pulak saya kat tapah time tu . saya pegi buat gamba . pastu nak tunggu gamba tu lama . saya pergi dengan family saya time tu. ksambung. saya pon cakap lah nak "jumpa jom?" dia pon terkejut then dye cakap "myra on jaa" heee . then kiteorang jumpalah . ya allah dua2 muka tebal. malu gilaa . kiteorang jumpa bape minit jee . lepas tu kan saya nak pegi dah bab ibu saya panggil kat kedai seberang. saya pon cakaplah okay lah myra. nak gerak dah ni. dye cakap okay. then saya hulur tangan. ingat dye nak sambut salam saya. tapi malangnya tak.Lepas tu saya nak pegi lah . dia tarik tangan saya . auwww . then dye cakap . salam pat . kiteorang pon salam. then dia telepas bus. kesian diaaa. lepastu saya gerak lah ke kereta. dalam perjalan saya tu dia tengok je saye. hee . nak tahu apa saya buat ? saya toleh belakang dan bagi FLYING KISS !! auww<3 then dia balas kalau tak silap saya. tah dah lupa . heee. okay part ni dah habis :3

then kireorang tak penah lost contact sampai sekarang. okay itu jelah jalan persahabatan kami. yang sekarang saya alami tak nak cerita dekat post ni :3 okay lah saya rasa ini last updated blog kot. sebab esok petang saya nak balik asrama dah.





AMIRA AIMI , saya nak awak tahu yang saya sayang awak sangat-sangat. tanpa awak saya tak jamin saya dapat ceria macam sekarang ni. saya hanya mampu berdoa dan bertawakal agar dapat memilikimu . k merepek. sambung. SAYA SAYANG AWAK SORANG. Saya cinta awak :'3 Saya tak boleh hidup tanpa awak. Sampai sini je lah kot . harap awak gembira ya lepas ni wahai amira aimi :) Tamo sedih2. saya tetap tunggu awak sampai awak terima saya. Assalamualaikum :')