I Am A Cool Man!f
Disclaimer



Diary About Links

Hye Peeps.My name is dekwan.Welcome too my new world.Imma sour 16.Living somewhere in you heart.No harsh world word please.Thank You.

Stalker.


Credits.


This blue grey templates made by Ainabillah Shafie. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Thanks to Rinaa for the cursor freebies. I am proud to use Colour Choose to

Powered by Blogger.com.




AKU HANYALAH PENYEBOK DALAM HIDUPMU :)

Assalamualaikum, lama tak update blog :3 korang sehat ? hee . saya tak sehat :( Demam and hati sakit :') Nak tahu sebab apa ? meh saya cerita inn . hee

Pokok kepada post ini adalah tentang Amira . hee . dia dah ada bff :) patut lah dia jarang text saya and lupakan saya :'( Baru tahu . And bff dia tu ada lah ex dia . Allah hai , happy dye wehh :D Saya sedar siapa saya di tempatmu hanya pengacau, penyebok, menambah masalah, and macam2 lagi lah :'D Now saya dah takut nak contact dia :'( First pasal crush dia :') Then plus lagi satu :') Nak tahu kenapa saya takut ? SEBAB SAYA SAYANG AWAK :'/ SAYA TAK NAK KACAU KEBAHAGIAAN ORANG :'/ Saya tak boleh happykan awak kerana saya hanyalah penambah masalah bagimu :') Dari dulu saya tahan perasaan ni . tapi saya sabar :') Now terpaksa luahkan :3 hmmm , pengorbananku tak terkira buatmu :') "Dek tak mintak ape, dek just mintak layan dek dengan baik, tolong la faham, jangan buat dek sakit hati macam malam ni" hmmm :'( dah la tadi dia buat saya tertunggutunggu. Kalau nak onl cakap nak onl ni tak rep text cakap jap eh . Then balik tengok dia onl :'/ Tak ke sakit hati namanya tu . Ktakpa saya dah biasa. Now tak tahu apa jadi kat kiteorang :'(
Baru nak belanja Kfc bagai . Hmmmm , hidup ni memang macam bangsat kan :'( sory. Kdah :'(