I Am A Cool Man!f
Disclaimer



Diary About Links

Hye Peeps.My name is dekwan.Welcome too my new world.Imma sour 16.Living somewhere in you heart.No harsh world word please.Thank You.

Stalker.


Credits.


This blue grey templates made by Ainabillah Shafie. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Thanks to Rinaa for the cursor freebies. I am proud to use Colour Choose to

Powered by Blogger.com.




Nur Shafiqa Najwa :)

Assalamualaikum dunia :) Kali ni nak post pasal ex saya pulak :D Heee, nak tahu tak ? dye terlalu baik dengan saya . setiap kali saya sedih pasal someone tuh mesti dia sedia memangkin semangat saya menaikkan semangat saya pujuk saya tamo sedih2 dia lah ex paling sempoi penah saya kenal ! Walaupun saya penah benci dia penah hina dia tapi dia tetap ingin berkawan dengan saya tetap berbaik dengan saya :D Saya amatlah terharu :3
Next topic : Semalam, saya upload gambar pasal ade manusia (lelaki) dia update status dye bangge dye baru lepas game perempuan . perempuan sume bodoh kate nye . saya pun print lah screen thenn post at wall . Suddently Eka coment dia cakap "sebelum cakap orang , pandang lah diri tu dulu ^_^" saya ingat lagi ayat dia . Perhh saya memang terasa la kann . Bab saya yang kata laki tu playboy bagai . Saya pun marah lah diaa . cakap macam2 :3 saya update status "Kau kata aku play ?! FUCK OFF !! nasib aku tak maki" Saya tak maki dia punn . dia kata saya FUCK dia . wattapak . hahah . Saya tak penah fuck you lah keding ! huhu . Kay dia sedih . Saya chat tak rep saya text tak balas .
SEHINGGAlah malam tu , saya tension saya sedih saya gila . Saya carilah dia . Bab saya dah fikir lain dah masa tu . macam2 saya buat :3 korang tak perlu tahu bab tu :D heee . Last2 dia balas text saya then dia call . Memule tak nak angkat . Dye cakap law syg aku ko angkt . Saya pun angkat lahhh . Dye cakap saya bodoh . hahahah. sebab ? tak boleh bagi tahu mehhh . rahsia :3 Then saya pun menyesalah buat perkare sedemikian . haha
Next topic : Dia update blog pasal saya :'3 dia sedih sangat saya buat dia cam tu . dia anggap saya tak hargai dia . Ya allah , aku tak penah tak hargai ko eka ;) So lepas ni saya akan lebih hargai dia :D heee . sebagai kawan kayyyy :) Nur shafiqa najwa, aku sayang ko ! HIKHIK

#myra, ily