I Am A Cool Man!f
Disclaimer



Diary About Links

Hye Peeps.My name is dekwan.Welcome too my new world.Imma sour 16.Living somewhere in you heart.No harsh world word please.Thank You.

Stalker.


Credits.


This blue grey templates made by Ainabillah Shafie. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Thanks to Rinaa for the cursor freebies. I am proud to use Colour Choose to

Powered by Blogger.com.




RINDU DULU ♥

Assalamualaikum, sekarang saya dan dia dah lain :'( jarang text and jarang call :'( sumpah sedih gilaaa . saya dah agak bende ni akan berlaku suatu hari nanti and hari tu dah dekat saya tahu :'( Hmm saya rindu time dulu2 hari2 text hari2 rindu rindu manja manja . hmmm tak tau nak post apa . hati tak tenang . SAYA RINDU DIA YANG DULU :/ agak nya dia sayang saya lagi tak ? dia rindu saya lagi tak ? dia ingat saya lagi tak ? atau dia dah lupakan saya ?! hmmm :'( tolong lah faham . aku tak larat nak nangis .

Awakkk, kalau awak try nak jauhkan diri dari saya cakap awal2 tau :'(

Aku bagai laut tak bertepi dan tak berkarang
Aku bagai bintang yang tak ditemani malam
Melihat dirimu ada senyum canda dan tawa
Yang membuat aku tak ingin pergi darimu


teringat janji lamamu kepadaku
Teringat aku teringat
Teringat saat kau masih ada di sini
Temani ku sepanjang hari

Bila kau pergi jauh ingatlah aku
Bila ku di sampingmu peluk tubuhku
Bila kau rindu aku panggil namaku
Ku datang menemuimu

Peluk erat jasadku jangan lepaskan
Tetaplah kau di sini arungi malam
Karna hanya dirimu belahan jiwa
Pelengkap ku di dunia

Please give me happy this two day :'(