I Am A Cool Man!f
Disclaimer



Diary About Links

Hye Peeps.My name is dekwan.Welcome too my new world.Imma sour 16.Living somewhere in you heart.No harsh world word please.Thank You.

Stalker.


Credits.


This blue grey templates made by Ainabillah Shafie. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Thanks to Rinaa for the cursor freebies. I am proud to use Colour Choose to

Powered by Blogger.com.




Muncul kembali :)

Assalamualaikum , lama sangat tak update blog kann :3 hee . busy sikit . btww I'm at johor now :) my parent home. came here visit and release miss with my family :) about 4 day hari raya aidilfitri come :D whoaa so excited . heeeeee . this year i think bored because i have no time at perakkk :"( whoaa so saddd ! HAHA apesal aku speaking gilegile pagi2 buta niii . HAHAHA . beside that , aku sihat macam biasa jaaa . tiada perubahan :') hope korang happy la yee raya nak dekat . BAK MAI DUIT RAYA :3 heee .

SAYA HILMI IZWAN B. AZMAN INGIN MENYUSUN SEPULUH JARI INGIN MEMINTA MAAF JIKA ADA SALAH DAN SILAP TERKASAR BAHASA TERSILAP KATA > ORANG TUA2 KATA TELAJAK PERAHU BOLEH DI UNDUR TERLAJAK KATA BURUK PADAHNYAA < AMPUN YE KORANGG . especially kat kawan saya. nama dia myra . hee . mintak maaf kay kalau ada buat salah :) okay lahh . sampai di sini saja . byeee. assalamualaikum :)