I Am A Cool Man!f
Disclaimer



Diary About Links

Hye Peeps.My name is dekwan.Welcome too my new world.Imma sour 16.Living somewhere in you heart.No harsh world word please.Thank You.

Stalker.


Credits.


This blue grey templates made by Ainabillah Shafie. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Thanks to Rinaa for the cursor freebies. I am proud to use Colour Choose to

Powered by Blogger.com.




18.11.2012 (exsident) haha

Assalamualaikum, haaa nak cerita ni. hahah. lama tak buat kecoh kat blog ni ashik pasal jiwang jaaa nak jugak cerita tetang kita :) tarikh kat atas tu. nak tahu kenapa? haha jeng jeng jeng. 18hb ni hari jadi abang saya. time tu baru lepas test lesen balik2 abang ajak kuar JJ kat ipohhh. then pergi laa. Saya abang saya kak ipar saya and anak abang :) berempat. time tu happy sangattt. kiteorang main snooker pastu main bowling :D sweet memories lahhh. pastu balik rumahhhh.
Masa tu dah pukul 9 sengah, hati saya tak sedap sangatt membe call nih ajak keluar pegi function. Erm pegi lah jugak naik moto kriss saya :) Abang tak kasi keluar tapi saya degil nak jugak keluar. haa keluar je lah. pastu pegi lah function balik function tuuu. lalu depan kuburr. SAYA NAMPAK HANTU DEPAN KUBUR TU. hahahah. kawan2 saya semua kat depan. saya sorang kat belakangg. hantu tu macam pandang saya and nak datang kat saya. Saya mengelak laaaa ! dah la tengah laju. saya ngelakk pastu pegi kat rumput then langgar parit concrit keras. moto melambung dengan saya saya melambung. hahaha i beleive i can fly :D hahaha. pastu habis luka teruk. dah macam zombie :3 pastu kawan2 saya tolong lah sayaaa. tolak motor. pastu check2 luka. kepala pun ada luka aww siap bengkak lagi. hahaha mujur tak shot :) Now 14.12.2012, Saya bersyukur kerana tuhan memberi peluang untuk jejak ke dunia ini. Alhamdulillah. thanks allah :) K sekian. jangan baca kalau tak suka. bye :p