I Am A Cool Man!f
Disclaimer



Diary About Links

Hye Peeps.My name is dekwan.Welcome too my new world.Imma sour 16.Living somewhere in you heart.No harsh world word please.Thank You.

Stalker.


Credits.


This blue grey templates made by Ainabillah Shafie. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Thanks to Rinaa for the cursor freebies. I am proud to use Colour Choose to

Powered by Blogger.com.




Extraordinary friendship ♥

Assalamualaikum, Now  4:53 AM, 1 January 2013. Esok nak balik kampung and terus balik perak and balik hostel :'3 so saddddd :'( hm sedih sangat tinggalkan sini sebab sini lain daripada yang lain :') hm firstly, happy new year :') Me say sad new year :') petang tadi tengah lepak syoksyok dengan fyka balqis gile biha nabil aziq and faiz tetiba bf fyka datang. huuu terus spoil mood. haha.sokay lahh. malam tadi bestttttt. main tepungggg :3 sambut birthday ani yanie :D habiss bertepung muka kiteoranggg. erm erm tak ada mood act nak update tapi terpaksa. nak tinggalkan wasiat. hahah. next.

Berat rasanya hati nak tinggalkan fyka ;') me love her em em. She kindd, nice, shy person, friendly, "manja", sometime cruel even evil :3 em em she the best lahhh. I like friend with her ♥ Me love her like ermmm don't know. Even she have A boyfriend. Me like friend with she :') massanger to you : Awakk, awak budak busuk :3 awak sweet. tulis kat contact awak saya "Bantal busuk" A little bit terharu :') hope awak tak tukar sampai bile2 :') hmm awakkkk, awak jaga diri tau kat sini saya tak ada lepas ni :') kita jauhhhh. tapi hati saya dekat dengan awak xD em ss. haa awakkk, awak happy2 selalu tauu. tamo gaduh2 dengan dien tu :3 korang sweet. em jealous. em awakkkk, saya sayang awak tauu. awak ingat tu :3 sayang sangat2 :') kenangan kita takkan pernah saya lupakan. harap awak pun macam tu. hm crying :( Nanti cuti bulan 3 saya janji kalau saya panjang umur saya balik kluang okayy. kita hang sama2 ♥ hm I love you so much la  ♥ Tak tahu nak kata apa dahh. ku sebut nama mu dalam doa ku :) bye sayanggg take careeeee. jaga perangai :') i will miss you soon. Assalamualaikum rindu~