I Am A Cool Man!f
Disclaimer



Diary About Links

Hye Peeps.My name is dekwan.Welcome too my new world.Imma sour 16.Living somewhere in you heart.No harsh world word please.Thank You.

Stalker.


Credits.


This blue grey templates made by Ainabillah Shafie. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Thanks to Rinaa for the cursor freebies. I am proud to use Colour Choose to

Powered by Blogger.com.




Nur fatin arianna ♥

Assalamualaikum w.b.t / لسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُl, cinta hati saya Nur Fatin Arianna kami kenal di muka buku. even kami baru kenal tapi kami saling memahami :) saya nak cerita hari yang dia buat saya jatuh hati :) 10 hari bulan januari lalu fatin pernah bagi tahu saya yang saya ni crush dia :3 whoa time tu saya dah melt dah and start jatuh hati dengan diaaaaaaaa :) even saya fikir 2 3 kali tapi dia reti hargai saya and pandai jaga perasaan saya :) saya sayang dia sangat. start 11.1.2013 kami couple and love each other :) lagi berapa hari anivessery kiteorang yang ke sebulan :) congrate biyyy ♥ hm fatin ni baik orangnyaa ;) manjaaaaa, caringg and lain2 lagi lahh. act tak beberapa nak kenal sangat cik kak ni cause dia suka pendam. hahaha means dia malu :) heee. apa lagi yeeeee. haaaaaaaa dia tak suka nyanyi tapi dia suka dengar saya nyanyii. mana fair kann? tak pee saya tak kan mengaku kalah suruh awak nyanyi tok saya :D hehe, hobby dia iron baju :) hahahha. dia salu iron baju tetengah malam. hahah. Name kat contact saya Mrs bunga ♥ hehe.tak tahu nak cakap apa dahhh :3 ngantuk sudahhh :/ biyy, i miss youuuuuu :* Now my biy ada dekat madinahh menunaikan umrah bersama keluarganyaaa :) anje doa biy and family pergi dan balik kayy ;) aminnn. Nanti jangan lupa post hadiah tok saya tauuuuuuuuuuuuuuuuuu :) em saya rindu awak biyyy ;) hari khamis depan awak balikkk. tak sabar rasanyaaa. eh k laaa mata dah ngantukkk :/ bye sayangggg thanks for reading :)

I SAYANG YOU GILA BABY BIY 
♥ MUAHHHH :*