I Am A Cool Man!f
Disclaimer



Diary About Links

Hye Peeps.My name is dekwan.Welcome too my new world.Imma sour 16.Living somewhere in you heart.No harsh world word please.Thank You.

Stalker.


Credits.


This blue grey templates made by Ainabillah Shafie. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Thanks to Rinaa for the cursor freebies. I am proud to use Colour Choose to

Powered by Blogger.com.




29.13.2013

Assalamualaikum ;), hm malam ni sedih ahngat2 fatin tak nak webcam dengan saya :"( hmm sampai hati dia. hm tahu tak yang anje rindu sangat kat biy? tapi biy je lebih pentingkan malu dengan sepupu whatever lagi. hmm :"( awak tak rindu saya ke biy? awak tak nak tengok muka hodoh saya ke biy? kenapa awak buat saya macam ni. pastu tak rasa bersalah langsungg. diam macam tu. okay takpa kita tengok siapa cari siapa :') maybe ni dugaan tapi awak tu :3 faham la saya sikit. hm bukan saya suruh buat apa pun nak tengok muka awak tu jee. tak kesah la awak hodoh ke apa ke hati saya kat awak apa pon jadi awak tetap saya sayang. tapi awak bagi macam2 alasan. hm sepupu ada lah lappy ayah amek la :3 hm tak pa lah salah saya kot paksa2 awak. tapi tak yah la nak tipu2. jujur je boleh kan. saya tahu la saya ni tak perfect tapi jangan buat saya macam ni. kita dah la jauh jumpa susah. malam ni saya last onl :'( tu pon awak tk faham lagi. saya bukan senang nak webcam apa semua bila dah ada peluang awak tak nak. sumpah frust + benggang + tension + geram + hish entah ler. rasa nak herhhh. hm entah la biy ni. susah sangat ke nak faham anje ??!! susah sgt ke haaaaaaaa !!  selalu saya kat asrama saya penat sekolah balik pukul 5 saya nak tidur awal awak salu merajuk dgan saya sebab tidur awal :( hm kenapa awak bukan kat tempat saya :"( kalau awak kt tempat saya awak tahu lah macam manaaa. hm dah lahh. selamat malam. saya sayang awak sangat2 :* walauapa pun terjadi saya terima awak seadanya dan saya sayang awak selamanyaa :') thanks for this night.