I Am A Cool Man!f
Disclaimer



Diary About Links

Hye Peeps.My name is dekwan.Welcome too my new world.Imma sour 16.Living somewhere in you heart.No harsh world word please.Thank You.

Stalker.


Credits.


This blue grey templates made by Ainabillah Shafie. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Thanks to Rinaa for the cursor freebies. I am proud to use Colour Choose to

Powered by Blogger.com.




Kesentapan

hm assalamualaikum :') tadi bukak blog fatin :') baca post baru diaa. hm kenapa dia update macam tu? salah ke saya tak text awak dua tiga jap kerana ada kerja yang terpaksa dilakukan :"( kenapa awak macam ni biy kenapaaaaaa. apa salah saya sampai awak sedih macam tu sekali. Hm kadang2 saya buntu kenapa saya busy kenapa saya tak pandai jaga hati awak kenapa saya tak reti hargai awak. padahal sayangnya saya kat awak tak ternilai katanya. tapi kenapa awak sedih sampai macam tu sekali ? adakah saya berubah ke arah yang teruk sayangg ? hm ;"( biyyy, sometimes biy kena kuat and biy kena faham apa yang anje buat apa yang anje alami. biy kena tahu tu. jangan fikirkan hati biy jee sayang. anje banyak masalah :') tak nak tambah lagi masalah yang bertimbun-timbun tu. please la biyy. jangan jadi lemah macam nii. awak kuatkann. hmm saya bangun pagi rocall subuh pukul 6 suku. masuk dorm balik pukul 6 sengah pastu sambung tidur. bangun pukul 7 suku mandi2 apa semua 7 sengah turun. pukul 8 start belajar naik bukit turun bukit jalan jauh sana. rehat pukul 10 makan jap 10:20 masuk kelas. pukul 1 rehat. makan then tidur kat surau sampai pukul 2. then belajar petang2 balik dorm pukul 5 jalan jauh sana dari bengkel nak ke asrama. Naik je dorm terus bukak locker kelam kabut cari phone text awak buat apa semua. padahal penat tu :') layan lah biy dengan penuh kasih sayang sampai pukul 7. then solaat apa semua pukul 8 masuk bilik prep. tak sempat duduk saya dah text awak dah tau :) betapa rindunya saya kat awak :* text lah kan sampai pukul 11 cam tu then otp dalam sejam. penat nya rutin harian saya. kekadang sanggup sengkang mata semata-mata nak jaga hati awak. awak nak dengar suara saya nak manja2 dengan saya nak luahkan perasaan nak cerita macam2. saya sanggup biy saya sanggup. demi awak saya sanggup buat apa. saya mati pon takpa asalkan awak tak sakit hati. tapi dah jadi cam ni :3 awak pendam jeee. saya tak larat lah gaduh pasal benda ni. saya mintak maaf sangat2. memang saya bukan terbaik untuk awak memang tu. ex ex awak lagi terbaik dari awakk. lagi bagus dari saya. lagi manja dari sayaa. boleh layan awak 24 jam :") tapi saya tak boleh awak saya tak boleh. saya banyak benda kena buat. ni haa pasal hari tu saya tak turun magrib, solat yasin, and ishak. masa hari jumaat hari tu cikgu panggil semua yang tak turun. dia kata dia tak nak sentuh kamu semua tapi kamu semua kena gantung asrama seminggu :'( awak tahu tak betapa pening and serabut nya kepala sayaa. dah la rumah pon dah tak adaa. keluarga terdekat pon tak ada dah. tambah lagi masalah. hm :'( pening kepala macam mana saya nak kesekolah selama seminggu tanpe duduk dalam asrama. hmm ;'( sumpah biy please jangan sedih2 pasal benda2 macam ni. Anje ada biy je sayang. jangan risau sesibuk mana pun saya awak tetap di hati saya <3 macam mana lah kalau saya mati nanti ? hm awak jangan sedih2 tauu :') dah lah malas nak update pepanjangg. Hm anje nak biy tahu yang anje sayang sangat kat biy cinta sangat kat biy rindu sangat kat biy :* ingat tu tauu. what ever happen you always in my heart :) ILOVEYOUGENDUT :* tata sory terkasar bahasa tersilap kata atau terguris hati. harap ampun patik diampunn. bye assalamualaikum cinta :)