I Am A Cool Man!f
Disclaimer



Diary About Links

Hye Peeps.My name is dekwan.Welcome too my new world.Imma sour 16.Living somewhere in you heart.No harsh world word please.Thank You.

Stalker.


Credits.


This blue grey templates made by Ainabillah Shafie. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Thanks to Rinaa for the cursor freebies. I am proud to use Colour Choose to

Powered by Blogger.com.




Sayangnya saya kat fatin tiada tandingannyaa :)

Hai assalamualaikummm. heee. firstly saya  nak mintak maaf sebab saya buat dia merajuk buat dia sedih buat dia terasa apa semualahh. saya memang hmm :( saya mintak maaf biyy. saya tak jujur ngan awakk. tapi saya dah jujur dahh :') lega rasanyaa. sekarang kami alhamdulillah syukur kepada tuhan kami dah okayy :* happy sangat2. heeee. Biy, saya janji saya takkan buat dah tauuu. saya sayang awak sorang biyy. Em apa lagi yee. Now kat cc tak da privacy and tak da idea sangatt. sory ye sayangg. Em haa biyy, anje nak ucapkan selamat hari lahir yang ke 16 tahun buat awak fatin. Awak dah besar tauu saya harap awak lebih matang dan lebih happy dengan hidup awak sekarang dengan adanya saya di sisi awak :) Biy harap awak happy2 tau tamo sedih2. saya ada di sisi awak. Biy jaga diri baik2 yeee. jaga aurat jaga adab jaga pergaulan tau. Anje sayang sangat kat biy. sayang sangat2. tak terkira sayangnyaaa :* kat sekolah belajar rajin2 tamo main2 sangat. heee. biy saya rindu awak lahhh. dah lama gila tak online. malam ni baru dapat online dengan tenang. heee. Tadi saya tanya diaa biy, anje nak hisap shisha bolehh? then dia kata up to you anjee. then saya tanya lagi sekali boleh tak biy? anje tak paksa. hee then dia cakap hisap isap lahh. perhh greenlightt. happynyaaaa. then saya isap lahh. banyak tauu. sampai nak meletup perut ni. haha. nyesal pon ada. hahah tak dapp :( hahah. eh biy okay lah sampai di sini sajaa. minggu depan saya balik tapah :') hope everything gonna be okayyy. biy anje sayang sangat kat biy tauu. jangan lupa tuu. anje percaya kat biy. hope awak pun macam tu kayy :) k lahh saya nak onl ni. biy ILOVEYOU :* daaaaaaa