I Am A Cool Man!f
Disclaimer



Diary About Links

Hye Peeps.My name is dekwan.Welcome too my new world.Imma sour 16.Living somewhere in you heart.No harsh world word please.Thank You.

Stalker.


Credits.


This blue grey templates made by Ainabillah Shafie. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Thanks to Rinaa for the cursor freebies. I am proud to use Colour Choose to

Powered by Blogger.com.




TRUE LOVE♥

Assalamualaikum :) lama tak update blog yeee. hehe maaflah masa tidak mengizinkan :) haa malam ni saya nak bercerita tentang kisah kami berdua ;) hee hari ni dah 3 bulan 10 sama dengan dua ribu enam ratus enam puluh empat jam kami bersama. Macam-macam kenangan kami bina macam-macam pahit manis kami dah lalui :') Kami saling cinta mencintai saling setia antara satu sama lain saya ja kekadang nakal sikti :3 hehe sory biy. Saling faham mehami saling semuanya tak dapat ku ungkap dengan kata-kata. okay cukup untuk intro :) hehe
       26 hari bulan ni hari jadi awak biy :) awak selalu merepek awak cakap 'saya risau time hari jadi saya takut saya tak da dari dunia ni' hm ya allah, saya takut kehilangan awak biy. Awak cakap macam tu membuatkan saya takut menunggu tarikh tu :'( jangan lah tinggalkan saya biyy. Hari-hari saya berdoa agar awak sihat-sihat selau happy-happy selalu hari-hari biy hari-hari. Saya takut sangat kehilangan awak. Harap birthday awak kali ni paling bermakna kerana adanya insan tersayang seperti saya dalam hidup awak :') saya harap awak bersyukur memiliki teman lelaki seperti saya.  Biy, anje sayang sangat kat biy. Biy selalu happykan anje selalu suport anje time anje susah atau hadapi dugaan. Biy selalu ada kat anje. Anje tak tahu nak balas apa kat biy dah. Biy insan yang paling anje sayang. Paling paling paling sayang selain keluarga-keluarga anje. Anje takut sangat suatu hari nanti jika ditakdirkan kita berpisah :"( Takut sangat2 biy. Dalam hidup anje ada biy sorang jee. Biy je penyeri hidup anje. Even kita jauh tapi anje yakin yang kita akan bersama and awak jodoh saya biy. Hari-hari saya berdoa agar awak menjadi jodoh saya yang selami ini saya cari-carikan :') Hm sempena birthday you ni saya hanya bagi sebuku catatan hidup kita dan senaskah hadiah :') itu je saya mampu beri kat awak. Kita jauh susah nak jumpa saya risau jadi apa-apa kat awak. Saya takut sangat. Saya hanya mampu titipkan doa kesejahteraan untuk awak biy. Tu jee. Maafkan sayaa :') DEAR ALLAH, I JUST WANT TO TAKE ONE MINUTE ONLY, NOT TO ASK FOT EVERYTHING FOR YOU BUT SIMPLY TO SAY THANKS YOU, FOR ALL I HAVE :)  stop here about sad thing. Saya tak mau awak nangis macam saya sekarang ni :') buruk tau muka kalau nangis. Next entry :)

Selepas beberapa minit :) hee hai biyyyyy ! anje dah basuh mukaa. tak mau nangis-nangis dahh :) heee. haa nak cerita ni. Awak sejarah hidup saya tauu. Tak pernah lagi 16 belas tahun 11 bulan 21 hari saya hidup bagi tudung kat perempuan :) hahaha Awak history saya tauu :* heee terharu ah cikit ! hahaha. Tadi saya kena tipu dengan orang tu :( dia kata tu tudung bawal tapi tadi tunjuk kat biha dia cakap tu selendangggg huaaaaaaaaaaaaaa cedihhhh :"( haa Akceli saya bli dua tudung untuk awakkkk ! hahaha. Cadang belikan satu bawal and satu lagi selendang ;3 tapi biha cakap dua2 selendangg. huaaaaa cedih tauuu. Baru nak pelbagaikan hidup you. haha Nvm laa harap awak suka pemberian yang tak seberapa dari saya ni tau :) saya ikhlasss :* eh tetapi saya post lambat sikit tau :( sebab saya...... hm awak fahamkan :') harap awak tak marah. hekhek. Lagi lagi hari tu time saya balik kluang naik bas awak sweet sangatttt :* Dalam bas pon kita otp :) hahah Saya suruh awak tidur awak pun tidur tapi saya tak dengar apa-apa pun. Hanya bunyi senyap. hahah Awak tidur comel sangatt :) Geram jeeeeee saye. hahaha. Haaa lagi lagi, haaaa tadi awak kena dengan sayaa ! saya menang satu kosong :D heee Saya hantar text ' biy, anje ade benda nak cakap ni' then awak reply 'ape dye anje" then saya balas 'takut nak bagi tahu :(' pastu awak balas 'K' hahaha saya tahu awak marah and start fikir bukan-bukan heeeeeeee :* Then saya reply "biy, anje sayang biy :*' hahaha awak kata hati awak berdebar-debar :) hee padan mukaaaaa. ILOVEYOU MOK. Okay lah rasanya sampai disini je kot untuk musim ni. haha Jum otp sayangg :* byee iloveyou dearr. Muahhhhhhhhh dahi awak penuh kasih sayangg :* Jaga diri and jaga adab okayy. Sayang sangat kau awakk <3 byebye
Story of us ♥