I Am A Cool Man!f
Disclaimer



Diary About Links

Hye Peeps.My name is dekwan.Welcome too my new world.Imma sour 16.Living somewhere in you heart.No harsh world word please.Thank You.

Stalker.


Credits.


This blue grey templates made by Ainabillah Shafie. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Thanks to Rinaa for the cursor freebies. I am proud to use Colour Choose to

Powered by Blogger.com.




:)

Assalamualaikum. hm semalam aniveserry saya dengan fatin :') 4 month dah. Even kami semalam tak happy and bahagia macam dulu2 ni tapi saya redha. saya yang cari pasal siapa suruh :') hm walauapa pun saya tetap sayang awak tiada orang lain dapat gantikan awak and tiada orang lain yang saya sayang selain awak biy <3 saya harap awak pun macam tu. saya mintak maaf atas segala apa yang saya dah buat kat awak. Saya banyak salah dengan awakkk. Saya jahat.. Awak jauh lebih baik dari saya :') Hm sehubungan dengan itu saya bersyukur kerana dapat awak, dapat mencintai awak, dapat ada dengan awak hm semuanya lahh. saya amat menyangi awak :) AWAK PELENGKAP HIDUPKU :* ILOVEYOU BIY. sory post pendek2. tak da idea. jaga diri tauu. saya selalu menyanyangi awak sorangg. tataaa