I Am A Cool Man!f
Disclaimer



Diary About Links

Hye Peeps.My name is dekwan.Welcome too my new world.Imma sour 16.Living somewhere in you heart.No harsh world word please.Thank You.

Stalker.


Credits.


This blue grey templates made by Ainabillah Shafie. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Thanks to Rinaa for the cursor freebies. I am proud to use Colour Choose to

Powered by Blogger.com.




Kita hanya mampu merancang tuhan yang menentukan :')

Assalamualaikum, hai geng. Hari ni hari jumaat. pada pagi esok selepas sembahyang jumaat saya balik kampung. And malam ni last aku dekat kluang :') sangat sedih. hm saya ada cerita ni. Hm insan yang bernama fatin arianna dah break dengan saya :'( sangat sedih. hmmm aku sayang kan dia lagi tapi aku dah tawar hati. macam mana tu. hmm :'( aku tak tahu nak buat apa dah lepas dia tak da. mungkin ada bunga lain tapi aku rasa tak sama macam dia :') hm setiap manusia ada kekurang kan. so tak salah kalau aku maafkan dia. hm aku mintak maaf kat dia kalau ada tersakitkan hati dia terguris hati dia. aku mintak maaf sgt2. 11 january 2013 until 2 june 2013 :( almost 5 month. hm awak, saya tak dapat jaga awak dah. awak jaga diri baik2 ye. jangan nakal2. jangan lupa makan. jangan selalu merayap. ty papa marah. jangan lupakan saya tau. jangan lupa iron baju. jangan lupa solat. jangan lupa BACA DOA TIDUR HARI2. hm salu saya ada je geng baca doa tidur hari2. skg tak dah. bila saya nak baca rase nak mengalir air mata ni. hm tak tahu nak cakap macam mana dah. Hari tu postmen datang bagi hadiah dari fatin. rasa nak hempuk je hadiah tu dekat postmen tu. happy sangat2. hmm time nak bukak tu tegetar2. bukak dengan hati2 lgi tu. takut rosak. bukak tengok ada :3 jap gi saya tunjuk gambarnya. hm esok nak balik. saya tak sempat nak beli barang2. hmm saya tepaksa guna pembalut awak, tepaksa guna kotak awak. hm saya mintak maaf :( hm tudung yg sye nak bagi kt awk tu dh hilang :'( apa saya nak jawab ni. hmm tinggal tudung warna pink yang jarang tu je :'( hmmm sumpah sedih. dah la diary pon tak bawak. saya mintak maaf fatin. rasanya sampai sini je kot. pukul 4 pagi dah ni. okay lah ni gambarnyaaaa
rasanya sini je kot. maafkan saya kalau ada salah dan silap. i will love you forever biy :* kenangan dan rahsia kita hanya kita berdua je tahu kay. assalamualaikum :'(