I Am A Cool Man!f
Disclaimer



Diary About Links

Hye Peeps.My name is dekwan.Welcome too my new world.Imma sour 16.Living somewhere in you heart.No harsh world word please.Thank You.

Stalker.


Credits.


This blue grey templates made by Ainabillah Shafie. The photogenic pictures taken at WeHeartit. Thanks to Rinaa for the cursor freebies. I am proud to use Colour Choose to

Powered by Blogger.com.




Adakah ini cinta?

Assalamualaikum :) Haii lama tak update blog kan? hee sory busy sikitt. Now 7 ogos 2013. Esok rayaaa :) haha nothing special tapi tahu ni meriah sikit sebab adanya insan baru di hati ini :) hee ni nak cerita pasal dia nii. hee :* Haaa macam nii, biodata dia ehh hehe Nama dia Amira Jasmin Binti Azmin, dia 16 tahun and bawah saya, dia satu sch dengan sayaa, dia stay malim nawar, dia ni baik, comel, sopan, manjaa, penyanyang, setia, selamber, kuat merajuk, and macam2 lagi lahhh :* Saya dah jatuh hati kat dia. haha pengakuan tuhh haha kami dah 2 bulan 7 hari bersama :) heee apa lagi yee. macam-macam kami lalui. hehe. Time kat hostel, hari-hari dia call guna public and hari-hari jugak saya tunggu dia call :) hee Em tak tahu lah nak cakap apa. haha Saya sayang dia sangat sangat :* tak terkira. Saya harap awak jadi yang terakhir buat saya. Iloveyou sayang :* jaga hati saya tauuu. byebyeee. Dah baca diam-diam jangan kecoh-kecoh hehe tataaaa. Ni sayang saya :* Kalau jumpa dia bagi tahu yang saya sayang sangat kat dia :)
She's wearing my watch :* ILY